مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 16:402021-09-09سياسي

فصل بارش ها بهترین فرصت برای ذخیره آب کشاورزی


باید فرهنگ سازی لازم صورت گیرد تا کشاورزان از بارش های زمستانی حداکثر استفاده کنند و به این موهبت های الهی به عنوان منابع آبی کشاورزی برای فصل زراعی بعدی نگاه کنند که این همان مدیریت منابع آب است.

- ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت گفت: باید فرهنگ سازی لازم صورت گیرد تا کشاورزان از بارش های زمستانی حداکثر استفاده کنند و به این موهبت های الهی به عنوان منابع آبی کشاورزی برای فصل زراعی بعدی نگاه کنند که این همان مدیریت منابع آب است.

علی فتح اللهی امروز در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان که در فرمانداری برگزار شد ضمن قدردانی از عوامل اجرایی در مدیریت آب کشاورزی در سال زراعی جاری، اظهار کرد: استان گیلان به ویژه شهرستان رشت اولویت اول تولید برنج را داراست و 9 درصد برنج کشور در شهرستان رشت تولید می شود.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به وجود 52 هزار متر از اراضی کشت برنج در شهرستان رشت، افزود: این سطح وسیع اراضی شالیزاری در شهرستان بیانگر اشتغالزایی کشاورزی برای هزاران خانوار است؛ هدف تامین امنیت روحی و روانی کشاورزان است که کشاورزان دغدغه و نگرانی تامین آب کشاورزی را نداشته باشد و با خیال راحت فرآیند کشت برنج را دنبال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل بارش ها بهترین فرصت برای ذخیره آب کشاورزی

فصل بارش ها بهترین فرصت برای ذخیره آب کشاورزی